Pitanja u vezi kupovine

Kako kupiti proizvod sa shop-a?

Proizvod se odabire tako što ćete kliknuti na tipku "Dodajte u korpu". Zatim klikom na ikonu korpe koja se nalazi u gornjem desnom uglu započinjete proces naručivanja proizvoda.

Kako izbaciti proizvode iz korpe?

Kada otvorite Vašu korpu vidjećete da se kraj svakog proizvoda nalazi ikona u obliku kante za smeće. Klikom na tu ikonu ćete ukloniti proizvod iz korpe.

Da li moram imati profil da bi mogao kupovati?

Preporučujemo da imate profil, ali narudžba se može izvršiti i bez kreiranog profila.

Kako ću znati da je izvršena kupovina?

Nakon što ste ste proces narudžbe proveli do kraja i dobili potvrdni e-mail vaša narudžba je prošla.

Pitanja u vezi dostave proizvoda

Da li se dostavljanje proizvoda naplaćuje?

Da. Dostava se naplaćuje po važećem cjenovniku.

Šta ako naručim proizvode i pošta ili dostavna kuća ih izgubi?

Paketi su osigurani od gubitka prilikom transporta. Ako dobijemo potvrdu od pošte ili dostavne kuće da je paket izgubljen, poslaćemo vam iste proizvode ponovo. Ukoliko te produkte nemamo na stanju u dogovoru sa vama šaljemo druge artikle ili vam vraćamo uplaćeni novac.

Da li dostavljate proizvode pouzećem, tj. da li proizvode mogu platim gotovinom kuriru kada mi ih donese.?

Da, to je moguće, ukoliko živite na prostoru BiH. Van granica BiH nije moguće plaćanje prilikom preuzimanja.

Pitanja u vezi plaćanja

Na koji način je moguće platiti narudžbu?

Ako se nalazite u BiH možete platiti: Kreditnom karticom, preko PayPal, možete uplatiti novac na naš Žiro Račun, ili gotovinom pri preuzimanju pošiljke.

Da li je sigurno da plaćam kreditnom karticom? Može li se desiti da mi neko uzme novac?

On-line transakcije su posebno osigurane, tehnološkim i pravnim mehanizmima. Posjedujemo certifikate kartičarskih kuća da su transakcije 100% sigurne, testirane i provjerene. Više o tome pročitajte na stranici: Privatnost i Sigurnost.

Koje kreditne kartice primate?

Primamo sljedeće kartice: Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Maestro.

Kada ćete preuzeti novac sa kreditne kartice?

Zahtjev za prenos novca će biti poslan odmah po završeku narudžbe. Novac će prebaciti vaša lokalna banka sa vašeg računa, spram ugovora koji imate sa bankom. Za debitne kartice uobičajeno je da novac skine u roku od 24h od obavljanja transakcije, a za kreditne kartice, jednom mjesečno, uobičajeno 20. u mjesecu za transakcije obavljene u prethodnom mjesecu.

Da li je porez (PDV) uračunat u cijenu?

Da, PDV je uračunat u cijenu koju vidite pored proizvoda.

Pitanja u vezi povrata

Da li je moguć povrat proizvoda?

Da. Moguć je povrat proizvoda. O tome možete pročitati više na liku Povrat i zamjena.

Koja je procedura za povrat proizvoda?

Ukoliko želite da vratite proizvod javite nam se i kažite koji je razlog povrata. Nakon toga ćemo dogovoriti uslove vraćanja proizvoda nazad kao i metod dostave.

Ko snosi trošak dostave vraćenog proizvoda?

Ukoliko je proizvod bio oštećen prilikom preuzimanja troškove slanja proizvoda nazad kao i slanje novog artikla na adresu snosimo mi. Ako vam se proizvod ne sviđa ili želite iz nekog drugog razloga da ga zamijenite troškove dostave snosite Vi.

Koji je vremenski period u kojem mogu izvršiti zamjenu proizvoda?

Proizvode možete zamijeniti u roku od 5 radnih dana pod uslovom da nisu nošeni, oštećeni i u orginalnoj ambalaži. Da bi zamijenili artikal potrebno je odmah prilikom prijema da nam javite i obrazložite zašto proizvod želite da zamijenite.

Pitanja u vezi profila

Kako napraviti profil?

Na vrhu stranice imate link: Kreirajte korisnički račun. Unesete vaše ime, prezime, vašu mail adresu i lozinku po želji i već ste kreirali vaš profil.

Da li se mogu prijaviti putem društvenih mreža?

Da. Na vrhu stranice imate link: Prijavite se. Klikom na taj link dobićete opcije da se prijavite pomoću Facebook ili Google prijave. Odabitom jedne od ove dvije društvene mreže bićete prebačeni na Vašu nadroznu ploču gdje možete ispuniti profil dodatnim informacijama kao što su: adresa, broj mobitela itd.