Dostava
Plaćanje
Komunikacija
Sigurna kupovina
Koliko dugo traje isporuka proizvoda?
Trudimo se da Vaši proizvodi stignu do Vas što prije moguće. Obično se isporuka obavlja u roku od 3 do 5 radnih dana. Detaljnije informacije o vremenu isporuke možete pronaći na stranici proizvoda ili prilikom provjere narudžbe.
Koliko su troškovi dostave i da li je dostava besplatna za određeni iznos narudžbe?
Troškovi dostave ovise o težini, veličini i odredištu paketa. Cijene dostave bit će prikazane prilikom provjere narudžbe.
Kako mogu pratiti status svoje narudžbe?
Nakon što Vaša narudžba bude poslana, dobit ćete e-mail sa potvrdom i informacijama o praćenju. Možete koristiti broj za praćenje koji je dostavljen kako biste pratili svoju pošiljku na web stranici naše dostavne službe. Ukoliko niste dobili broj pošiljke kontaktirajte našu Korisničku službu.
- Kreditne kartice,
- Plaćanje pouzećem (gotovinom).
Koje su mogućnosti plaćanja koje prihvatate?
Nudimo Vam sljedeće načine plaćanja:
Da li moguća kupovina na rate?
Na ZEKA.ba omogućena je opcija kupovine na rate. Ova pogodnost omogućava kupcima da svoje kupovine plate u više rata, što olakšava plaćanje većih iznosa. Ova opcija pruža fleksibilnost i praktičnost pri kupovini proizvoda sa ZEKA.ba . Mogućnost plaćanja na do 12 rata. Minimalni iznos za kupovinu je 200,00 KM i to sa sljedećim karticama: Sparkasse Mastercard Shop'n'Fun kartica, BBI Visa kupovna kartica, Raiffeisen VISA Magic Card kartica, ASA (ex Sber) VISA Cash kartica, NLB banka Mastercard Charge kartica, Nova banka Visa Classic kreditna kartica, Addiko Mastercard kreditna. Podjelu na rate obavlja kupac kroz mobitel - putem bankarske aplikacije ili SMS poruke, ili automatski prema iznosu transakcije.
Kada će se iznos kupovine za webshop narudžbu naplatiti sa mog računa?
U slučaju kartičnog plaćanja iznos sa Vaše kartice biti će terećen po završetku kupovine. Račun za Vašu kupovinu dobiti ćete na email kada narudžba bude poslana.
Kako mogu napraviti narudžbu na vašem web shopu?
Da biste napravili narudžbu na našem web shopu, jednostavno odaberite željene proizvode i dodajte ih u korpu. Zatim slijedite upute za provjeru i unesite potrebne podatke, kao što su adresa dostave i način plaćanja.
Kako mogu kontaktirati korisničku podršku ako imam pitanja ili problema?
Možete nas kontaktirati putem e-maila, telefona ili vibera. Naša korisnička podrška je dostupna radnim danima od 7:30 do 16:00 sati i rado ćemo Vam pomoći sa bilo kakvim pitanjima ili problemima koje imate.
Da li je moguće otvoriti račun na vašem web shopu?
Da, možete otvoriti račun na našem web shopu kako biste olakšali proces naručivanja i imali pregled svojih prošlih narudžbi. Otvorite račun jednostavnim popunjavanjem registracijskog obrasca na našoj web stranici.
Koji su uslovi i pravila za korištenje vašeg web shopa?
Uslovi i pravila korištenja našeg web shopa detaljno su opisani u našim uslovima korištenja. Molimo Vas da ih pročitate kako biste bili upoznati s našim politikama i ograničenjima.
Koji su koraci za otkazivanje narudžbe?
Ako želite otkazati svoju narudžbu, molimo Vas da nas što prije kontaktirate putem e-maila ili telefona s informacijama o narudžbi. Naša korisnička podrška će Vam pružiti detaljne upute o koracima za otkazivanje narudžbe i obradi povrata sredstava. Narudžbe koje zaprimimo do 12:00 sati bit će poslane narednog dana, a isporuka će se izvršiti u razdoblju od 3 do 5 radnih dana od datuma slanja. Narudžbe je moguće otkazati do 12:00 h narednog dana od dana narudžbe.
Imate li mogućnost dodavanja proizvoda na popis želja?
Da, naš web shop ima opciju dodavanja proizvoda na popis želja. To Vam omogućava da pratite proizvode koje želite kupiti ili da ih kasnije jednostavno pronađete i dodate u korpu.
Koje su vaše preporuke za slične proizvode koje bih mogao/la voljeti?
Na našem web shopu imamo opciju preporuka sličnih proizvoda. Na temelju Vaših prethodnih kupovina ili pregleda, algoritam će vam prikazati proizvode koji bi Vas mogli zanimati. Također možete pregledati sekciju "Povezani proizvodi" na stranicama pojedinih proizvoda.
Da li je moguće dobiti dodatne informacije o proizvodu (dimenzije, materijal, upute za održavanje)?
Na stranici proizvoda pružamo detaljne informacije o proizvodu, uključujući dimenzije, materijal, upute za održavanje i druge relevantne informacije. Ako vam treba dodatna informacija, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo Vam pomoći.
Imate li program pogodnosti za redovne kupce?
Da, imamo program pogodnosti za naše redovne kupce. Kroz naš program pogodnosti možete ostvariti popuste te skupljati bodove na loyalty kartici na temelju Vaše lojalnosti i broja kupovina. Detalje o programu pogodnosti možete pronaći na našoj web stranici.
Koliko košta izrada Zeka plus potrošačke kartice i koji je rok izrade?
Zeka plus potrošačku karticu možete kupiti na svim POS terminalima u baucentrima kao i na našem web shopu. Cijena kartice je 5,00 KM, ista se može početi koristiti odmah i vrijedi 12 mjeseci. Produženje kartice po isteku košta 2,00 KM. Narudžbom loyalty kartice na web shopu rok isporuke je 3 do 5 radnih dana a kupovinom u baucentru dobijete karticu odmah.
Ko može dobiti Zeka plus potrošačku karticu?
Potrošačku karticu ZEKA plus može dobiti svako punoljetno, fizičko lice.
Koji je način prikupljanja bodova na Zeka plus potrošačkoj kartici?
Program je osmišljen na način da kupac ostvaruje 4% popusta u vidu bodova na cjelokupan asortiman.
Način sakupljanja BONUS bodova: 1,00 KM vrijedi 1 bod.
Prilikom korištenja BONUS bodova, 25 bodova vrijedi 1,00 KM.
Primjer (za potrošenih 100 KM dobijete 100 bodova, 100 bodova = 4,00 KM na Vašem računu).
Da li je moguće izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda u baucentru u kojem proizvod nije kupljen?
Nije moguće izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda u baucentru u kojem proizvod nije kupljen. Pravila povrata i zamjene obično zahtijevaju da se proizvod vrati ili zamijeni na istom mjestu gdje je prvobitno kupljen.
Da li prihvatate povrat ili zamjenu proizvoda?
Da, prihvatamo povrat ili zamjenu proizvoda u skladu s našom politikom povrata. Molimo Vas da se obratite našoj korisničkoj podršci radi detaljnijih uputa i da biste dobili sve potrebne informacije za povrat ili zamjenu proizvoda.
Koje su garancije na proizvode koje kupujem?
Garancije na proizvode mogu varirati ovisno o proizvođaču i vrsti proizvoda. Većina proizvoda dolazi s određenom garancijom koja pokriva eventualne nedostatke ili probleme. Detalji o garanciji bit će navedeni na stranici proizvoda ili u dokumentaciji koja dolazi s proizvodom.
Da li su moji lični podaci sigurni prilikom kupovine na vašem web shopu?
Vaši lični podaci su vrlo važni za nas i poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo osigurali sigurnost Vaših podataka. Koristimo sigurne protokole i tehnologije enkripcije kako bismo zaštitili Vaše lične podatke od neovlaštenog pristupa ili zloupotrebe.
Koje su mogućnosti povrata novca u slučaju da nisam zadovoljan/na proizvodom?
Ako niste zadovoljni proizvodom, molimo Vas da nas kontaktirate odmah nakon primitka proizvoda. Naša korisnička podrška će Vam pružiti informacije o postupku povrata i povratu sredstava, u skladu s našom politikom povrata.